Subject: Mahasõidu tehnilised tingimused Kalda, Ülgase küla, Jõelähtme vald, Harju maakond
From: Roland Mäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 12:30:56 +0300

Tere

Palun tehnilisi tingimusi mahasõidu teeprojekti koostamiseks.
Kallavere-Ülgase tee nr 11101.

Kinnistu nimetus: Kalda, Ülgase küla, Jõelähtme vald, Harju maakond

Tunnus: 24504:004:0326

Maaomanik plaanib kinnistule päikesepargi rajamist.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.